دانلود مقاله آی اس آی (ISI) با عنوان ” آیا وام عملیاتی ظرفیت بدهی را بالا می­برد؟ دیدگاه هزینه های بدهی و رتبه بندی اعتباری “

Do operating leases expand credit capacity? Evidence from borrowing costs and credit ratings

چکیده:

لیم و همکاران[1](2017) پژوهشی را با عنوان “آیا وام عملیاتی ظرفیت بدهی را بالا می­برد؟ دیدگاه هزینه های بدهی و رتبه بندی اعتباری” انجام داده اند.

جامعه آماری این پژوهش شامل 5378 بنگاه ایالت متحده در بازه زمانی 2011-1995 است و داده ها با روش رگرسیون پانل دیتا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند. این پژوهش نشان می دهد که هزینه های بدهی و رتبه بندی اعتباری به ترازنامه خارج از تامین مالی از طریق بدهی نسبت به ترازنامه داخل تامین مالی از طریق بدهی کمتر حساس است، مخصوصأ برای بنگاه هایی که در مضیقه مالی بسر می­برند و بنگاه هایی که توانایی محدودی برای استفاده از سپر مالیاتی دارند. نتایج همچنین نشان می دهد هزینه های بدهی و رتبه بندی اعتباری به تامین مالی از طریق لیزینگ در مقایسه با وام کمتر حساس است.

جهت دانلود اصل مقاله اینجا کلیک کنید

آیا وام عملیاتی ظرفیت بدهی را بالا می برد؟ دیدگاه هزینه های بدهی و رتبه بندی اعتباری
آیا وام عملیاتی ظرفیت بدهی را بالا می برد؟ دیدگاه هزینه های بدهی و رتبه بندی اعتباری

برای ارجاع دهی به مقاله مقاله آی اس آی (ISI) با عنوان ” آیا وام عملیاتی ظرفیت بدهی را بالا می­برد؟ دیدگاه هزینه های بدهی و رتبه بندی اعتباری ” در فرمت APA بشکل ذیل عمل کنید:

Lim, S. C., Mann, S. C., & Mihov, V. T. (2017). Do operating leases expand credit capacity? Evidence from borrowing costs and credit ratings. Journal of Corporate Finance42, 100-114.

[1] Lim et al.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید