دانلود مقاله بیس | مقاله ISI-آی اس آی جهت انجام پایان نامه مدیریت مالی و حسابداری: “مدیریت سود، زمانبندی و سیستم اطلاعات شرکت”

عنوان مقاله ISI : مدیریت سود، زمانبندی و سیستم اطلاعات شرکت

عنوان انگلیسی مقاله:

Earnings management, timeliness, and corporate information systems

چکیده مقاله بیس|ISI-آی اس آی

بارتو و همکاران[1](2017) پژوهشی را با عنوان “مدیریت سود، زمانبندی و سیستم اطلاعات شرکت” انجام داده اند. این پژوهش بدنبال پاسخ به این سوال است که آیا سیستم های اطلاعاتی می توانند مدیریت سود را محدود کنند؟ این مححققان عقیده دارند کیفیت سیستم های اطلاعاتی ممکن است توانایی مدیران برای مدیریت و زمانبندی اظهارنامه مالی را تحت تاثیر قرار دهد، بعنوان مثال ممکن است عدم تقارن اطلاعاتی بین مدیران و کاربران خارجی اظهارنامه مالی را افزایش دهد. جامعه آماری این پژوهش مشتمل بر داده های 14 ساله در بازه زمانی 2014-2001، 6230 بنگاه بوده و داده ها با رگرسیون حداقل مربعات معمولی[2] مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند. نتایج نشان می دهد که  افزایش کیفیت سیستم های اطلاعای باعث کاهش اقدام به مدیریت سود می شود و زمانبندی اظهارنامه مالی را اصلاح می کند.

[1] Bartov et al.

[2] OLS

مدیریت سود، زمانبندی و سیستم اطلاعات شرکت
مدیریت سود، زمانبندی و سیستم اطلاعات شرکت

لینک دانلود مقاله بیس|ISI-آی اس آی

مدیریت سود، زمانبندی و سیستم اطلاعات شرکت

این مقاله جهت تهیه پایان نامه حسابداری و مدیریت مالی، تهیه پروپوزال مدیریت مالی و حسابداری، پیشینه تحقیق مدیریت مالی و حسابداری ، مبانی نظری مدیریت مالی و حسابداری ، پایان نامه مدیریت مالی و حسابداری ، پروپوزال مدیریت مالی و حسابداری ، انجام پایان نامه مدیریت مالی و حسابداری، انجام پروپوزال مدیریت مالی و حسابداری و تهیه مقاله مدیریت مالی و حسابداری و همچنین پیشینه تز دکترای حسابداری و مدیریت مالی مناسب می باشد.

 

برای ارجاع دهی به مقاله مقاله آی اس آی (ISI) در فرمت APA بشکل ذیل عمل کنید:

Bartov, E., Marra, A., Dossi, A., & Pettinicchio, A. K. (2017). Earnings management, timeliness, and corporate information systems.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید