حمل و نقل سبز، مقاله 2022

Re-shaping urban mobility – Key to Europe´s green transition

شکل دهی مجدد پویایی شهری – کلید انتقال سبز اروپا

چکیده

این مقاله چشم انداز تحرک شهری EIT به سمت تحرک شهری پایدار را تشریح شده است. پویایی شهری EIT ابتکار موسسه اروپایی نوآوری و فناوری (EIT) است که یکی از اعضای اتحادیه اروپا است. اکوسیستم EIT Urban Mobility بیش از 260 سازمان از شهرها، تحقیقات و دانشگاه‌ها و صنعت را در خود جای داده است تا مردم و کالاها را قادر به حرکت مقرون‌به‌صرفه، سریع، راحت، ایمن و پاک کنند.

 

در شرایط اضطراری آب و هوایی و رویدادهای شدید آب و هوایی که تعداد فزاینده ای از شهرهای اروپایی در حال حاضر با آن مواجه هستند، توسعه و مقیاس راه حل های حرکت شهری کربن زدایی شده از اهمیت بالایی برخوردار است. چنین راه‌حل‌هایی باید به چالش‌های حاد پیش‌روی شهرها و ساکنان آن‌ها بپردازند، برنامه‌ریزی شهری و تحرک را به هم پیوند دهند، در حالی که فعالانه با شهروندان در تمام مراحل فرآیند تحول، از طراحی تا اجرا، درگیر شوند.

 

هدف چشم‌انداز ما تسهیل این فرآیند با هدایت تلاش‌های عمومی و خصوصی به سمت حوزه‌های اولویت‌دار تحول است، که مسیرهای تکنولوژیکی و رفتاری هستند که منجر به پویایی شهری پایدارتر از آزمایش‌های خیابانی تا تحرک مبتنی بر تقاضای متصل و مشترک را شامل می‌شوند. این مقاله همچنین توانمندسازهای ساختاری تغییر را شناسایی می‌کند، که نوآوری‌های کلیدی تکنولوژیکی و نظارتی مورد نیاز برای تبدیل دیدگاه ما به یک واقعیت روزمره هستند.

لینک دانلود رایگان:

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2667091722000024

ارجاع APA

Tsavachidis, M., & Petit, Y. L. (2022). Re-shaping urban mobility – Key to Europe´s green transition. Journal of Urban Mobility, 2, 100014. doi:https://doi.org/10.1016/j.urbmob.2022.100014

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید