دانلود مقاله بیس | مقاله ISI-آی اس آی جهت انجام پایان نامه مدیریت مالی و حسابداری: “تاثیرات تصمیمات تامین مالی شرکت بر ارزش بنگاه در بورس مالزی”

عنوان مقاله ISI : تاثیرات تصمیمات تامین مالی شرکت بر ارزش بنگاه در بورس مالزی

عنوان انگلیسی مقاله:

The Effects of Corporate Financing Decisions on Firm Value in Bursa Malaysia

چکیده مقاله بیس|ISI-آی اس آی

ساک، اسلام و غزالات(2019) پژوهشی را با عنوان “تاثیرات تصمیمات تامین مالی شرکت بر ارزش بنگاه در بورس مالزی” انجام داده اند. هدف این پژوهش ارزیابی تاثیر تصمیمات تامین مالی شرکت بر ارزش شرکت است. داده های این تحقیق از اطلاعات 256 شرکت فعال در 9 بخش در بورس مالزی در بازه 2015-2000 جمع آوری شده و به روش پانل دیتا تجزیه و تحلیل شده اند. در این تحقیق تامین مالی شرکت با اهرم بدهی(نسبت وام کوتاه مدت به دارایی های کل، وام بلند به دارایی های کل، بدهی کل به دارایی های کل و بدهی کل به سهام کل) و سررسید وام(وام بلند به دارایی های کل) اندازه گیری شده است. نتایج حاکی از آنست که نسبت وام کوتاه مدت به دارایی های کل و وام بلند به دارایی های کل با ارزش بنگاه ارتباط مثبت و معنی داری دارند.

تاثیرات تصمیمات تامین مالی شرکت بر ارزش بنگاه در بورس مالزی
تاثیرات تصمیمات تامین مالی شرکت بر ارزش بنگاه در بورس مالزی

لینک دانلود مقاله بیس|ISI-آی اس آی: تاثیرات تصمیمات تامین مالی شرکت بر ارزش بنگاه در بورس مالزی

برای دانلود مقاله کلیک کنید

این مقاله جهت تهیه پایان نامه حسابداری و مدیریت مالی، تهیه پروپوزال مدیریت مالی و حسابداری، پیشینه تحقیق مدیریت مالی و حسابداری ، مبانی نظری مدیریت مالی و حسابداری ، پایان نامه مدیریت مالی و حسابداری ، پروپوزال مدیریت مالی و حسابداری ، انجام پایان نامه مدیریت مالی و حسابداری، انجام پروپوزال مدیریت مالی و حسابداری و تهیه مقاله مدیریت مالی و حسابداری مناسب می باشد.

 

برای ارجاع دهی به مقاله آی اس آی | ISI  به روش APA بشکل ذیل عمل نمایید:

Chaleeda, M., Islam, A., Ahmad, T. S. T., & Ghazalat, A. N. M. (2019). The Effects of Corporate Financing Decisions on Firm Value in Bursa Malaysia. International Journal of Economics and Finance11(3).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید